22.11.2006

Tilbud og etterspørsel.

"Eldre damer er mest sexy"

Denne overskriften i dagblablaet.no i dag fanget nok oppmerksomheten til mange eldre sexy damer. Som om vi ikke visste det. Litt skuffende var illustrasjonen:

Men vi kan ikke ha klaff med alt. Det er i grunnen nok at vi vet det selv.

(Mal)apropos: Er det flere enn meg som har lagt merke til at surpumpen Siv Jensen blir mer og mer lik landsmorderen Gro Harlem Brundtland? I fakter, i kroppsholdning, i arroganse, snart begynner hun vel å bruke drakt, kappe og pene pumps også.

Eh. Ved nærmere ettertanke er det ikke så dumt bildet over. Tenk å kunne slapp av sånn da dere? Men mellom lønnsoppgjør, jobbsøknader, pepperkaker, nisser og dverger, så er det ikke mye tid! ÅÅÅ som jeg gleder meg til stresset. Til de som måtte lure - i år ønsker jeg meg diamanter, nytt bad og elektrisk døråpner på garasjen. I prioritert rekkefølge. Den siste betinger selvfølgelig at det medfølger en handyhunk.

Herrlege London - for å sitere Merethe frå Sandnes. Hun får nå sagt det hun.

Ingen kommentarer: