11.06.2006

Solstikk?

Jeg lurer på om det er veldig veldig varmt i Washington DC USA akkurat som det er her. Når det er varmt roter man veldig før man finner ut hva det var man egentlig skulle ha gjort og sagt. Jeg for eksempel, jeg rota i morres da jeg skulle finne lommeboka før jeg dro på en dagstur over det öppna havet.. nu mere under det öppna men nok om det. Det tok en halvtime før det gikk opp for meg at lommeboka allerede lå i veska, som jeg hadde i hånda. Men det var varmt. I den febriske letinga hadde mobilen helt av seg sjøl ringt opp en person, som sikkert lå og sov og ikke kjente igjen noen av lydene som kom fra min veske. Og varmere ble det utover dagen så man kan bare forestille seg hvilke merkverdigheter som har foregått i dag. Derfor er det altså at jeg lurer på temperaturen i Washington DC USA. For hvordan kan man ellers forklare utsagnet fra talskvinne Colleen Graffy i USAs utenriksdepartement om de tre Guantamo-fangene som hengte seg:
- Selvmordene var PR-stunt
USA-topp sår tvil om motivet til fangene som hengte seg i Guantanamo-leiren.

står det i Aftenpustens nettutgave.

Så motivet for selvmordene var egentlig ikke å ta livet av seg.... hmmm Lurer på hvordan de gjør det, dreper seg litt? Dreper seg først og så...? Kanskje det var varmt på Guantamo også. Eller var det en katastrofal bank-lock-out?

Ingen kommentarer: