10.07.2006

It's your life, but it's crap.........

Hvor skal du på ferie i år da?
-jeg skal ikke reise bort jeg.
Hæ?
-nei, jeg skal være heime, sove lenge, drikke meg passe full hver kveld, se på soloppgangen, flytte noen busker i hagen....
Hæ?

Nei. Man har ikke rett til å være heime i ferien. Hva i allverden skal man med tre uker ferie dersom man ikke skal reise bort?

"Vi skal til Kreta, Mauritius, Chile, Kina, en svipptur til Dehli via Goa......."
-hva med en white russian på verandan i en stille gate med et ullteppe og Neill Young?

Hva er det med normale folk?

Det må innrømmes
at ferien ikke har vært som den skulle siden Thor the tour ble fratatt alle de poenga. Nei, det svinger liksom ikke av en 11.plass, en 48.plass.... men det gode er jo at nå er det slutt på fotballen. Nei det var visst bare noe jeg trodde for plutselig er det RBK og Viking og Huttentuttenteis tredjelag.

Hva skyldes fascinasjonen for Le Tour? Hva er så crappy med fotball i forhold?

Ha, se på VM-finalen: Zidane skalla han dingoen i brystet, og blir UTVIST???? Skalla? Ha. Italienske sko er bra. Og språket er forsåvidt sexy nok. Men ellers er de en nasjon av pysete sutrekopper og mammadalter og lakkerte tånegler. Ramle i bakken for en skalle? Ha. Pyse.
Og ikke nok med det, men han makaronifyren "vet ikke hva terrorist betyr"... og har aldri sagt det til Zidane. Stakkars makaroni.

Det var årets eneste saklige fotballkommentar fra denne avdelinga. garantert.

Ingen kommentarer: