04.01.2007

Heng ham ikke vent.... Ban ban

Ban ki-moon. Bank-i-moon. Bank i månen?!
Redd for å si det, men hva sa jeg? (ok jeg har ikke sagt det høyt ennå men tenkt har jeg): En tidligere sørkoreansk utenriksminister som FN's generalsekretær... what? En diplomat, utdannet ved uni i Soul og et heller velrenommert i USA (ok - harvard da)en ny kost som skal feie frittalende Kofi med den sensuelle stemmen under teppet.

Nei, en bankmann er ikke mannen vi trenger, om vi nå trenger en mann. Personlig mener jeg at jeg ville passet mye bedre i rollen. Totalt uten ønske om å la hvert enkelt land bestemme om de vil ha dødsstraff, uten evne til diplomati, uten trang til å smøre Usa-nerne og deres dresserte aper, jo jeg ville blitt en skikkelig ny kost i FN. Synd da, at vi avspises med denne knirkende tørre mannen. Fortsetter han som han har begynt kan vi vente en nedleggelse av FN innen år 2014.

Ban the Ban man.
Du leste det her først.

Ingen kommentarer: