20.03.2007

Jeg anerkjenner

Palestina! Jeg, du og alle andre i fjord- og fjellheimen. Støre du er ikke så verst innimellom, og i dag var du skikkelig tøff. På nippet til å beundre deg i dag.
Norge tåler å stå alene sa han på min dagsrevy - noen andre som hørte det? Det skal vi jammen huske neste gang han argumenterer med at Norge IKKE kan foreta seg noe alene.
Jeg lurer på om jeg noen gang har anerkjent staten Israel. Jeg kan riktignok ikke huske det, men skulle jeg ha gjort det på en dårlig dag, er det da forsent å trekke anerkjennelsen tilbake tro?

Så nå furter hun gale israelambassadedama igjen. "jeg vil ikke være venner med deg når du er venner med Palestina". furt furt. "Jeg vil ikke komme ut av huset mitt" furt. "Jeg vil ikke leke med Raymond". furt furt. "Du får ikke leke på min kjellerlem." Herlig.
Shomratrat.

Ingen kommentarer: