28.09.2005

Kvinnemakt

Har jeg fått klart fram at jeg er et kultivert menneske? Med det mener jeg at jeg leser Dagbladets kultursider (på nettet selvsagt, papir er forbeholdt mer private omgivelser). Der ser jeg til min store glede at nå har 2.verdenskrig endelig fått bedre grafikk. Du verden - vi kan vel dermed konkludere at verden den går ikke bare framover, den går til og med bakover! Tenk hvilke konsekvenser bedre grafikk kunne fått for Herr Hitler - hadde han bare sett virkeligheten bedre kunne kanskje 2.verdenskrig vært slutt før den begynte. Til samme kategori bakskritt hører nyheten i Klassekampen som forteller at ikke en men TO menn nå har funnet ut at Nasjonen er et blindspor. DUVÆRDEN (replay), at ingen har tenkt på det før.....

Ellers vil jeg gjerne minne mine eventuelle lesere om at det snart er sommer igjen ... et sted på jorden. I Sør-Afrika er det nå tid for vårrengjøring. Relax!

Snart skal jeg lære meg å legge ut bilder også, et bilde sier nemlig mer enn jeg kan fatte.

Ingen kommentarer: