04.03.2006

Respekt takk!

"Vi vil ha respekt" skrek muslimer på framsida av Klassekampen forleden. Tja. hm. Hvorfor skal jeg respektere muslimer? Hvorfor skal jeg respektere kristne? Hinduer? Jøder? Menn? Politikere? Kvinner? Jeg nekter til jeg blir blå i trynet å respektere over en lav sko. Jeg respekterer ikke muslimske mannfolk som bruker kniv og batonger i kamp om makta i en moske i Oslo. Jeg respekterer ikke kristenfundamentale menn som for å fremheve seg sjøl kjører provokasjonslinja helt ut.
Jeg respekterer ikke jøder som i total forakt for internasjonale lover og regler okkuperer andres land. Jeg respekterer ikke unge jenter eller gutter som velger å fremheve seg sjøl med direktesendte knull i Big Bother. Jeg respekterer ikke kvinner som tror silikon er en erstatning for intelligens. Jeg respekterer verken kvinner eller menn som puler seg til posisjoner og makt (eller omvendt).
Jeg respekterer ikke politikere som forvrenger sannheten til egen vinning. For eksempel han som fikk skolejenter til å bli en horde angripende muslimske menn.

Jeg respektere egentlig VELDIG FÅ mennesker. Jeg respekterer mine venner. Mine gode venner som har integritet og humor og vanviddet i seg. Jeg respekterer barn, de som ennå ikke er forvrengt og hjernevaska av systemet og de voksne. Jeg respekterer dyktige mennesker. Gode mennesker. Hederlige mennesker. Derfor er det som sagt veldig få mennesker som fortjener min respekt. Så kom ikke her å forlang respekt fra meg!!!!! Den må du jaggu gjøre deg fortjent til.

Ingen kommentarer: